Zanimivosti Promocijsko sporočilo

VIDEO: Z napačnim parkiranjem do nagrade Diggit

7. 6. 2017
Deli
Nagrado Diggit so v kategoriji Izdelki za dom prejeli Pina Javernik, Andrej Ramšak in Sanja Čekić iz Gorenja ter Katja Tamše iz AV studia. (foto: Promo)
Promo

Pred časom je Gorenje tako slovensko kot mednarodno javnost presenetilo z izvirnim novim hladilnikom Gorenje Retro Special Edition, ki je uradno licenciran s strani podjetja Volkswagen. Ponaša se namreč z retro dizajnom legendarnega starodobnega Volkswagnovega kombija »Bulli«.

Z zasnovo spletne promocije »Gorenje Retro Special Edition: Napačno parkiranje«, ki so jo za Gorenje pripravili v AV studiu, so navdušili tudi letošnjo žirijo tekmovanja Diggit in prejeli nagrado v kategoriji Izdelki za dom. Tekmovanje je namenjeno izvirnim digitalnim rešitvam, ki na inovativen in kreativen način izkoriščajo prednosti digitalnega okolja.

Parkirajte ga v svojo kuhinjo

Za potrebe spletne promocije so v Gorenju pripravili skrito kamero v garažni hiši, kamor so »parkirali« svoj retro hladilnik. Video s sloganom »Parkirajte ga v svojo kuhinjo« je bil posnet, preden je javnost izvedela, da bo ta hladilnik naprodaj. Želeli so si namreč ujeti pristne reakcije in navdušenje ljudi, ko hladilnik vidijo prvič, in to kar v garažni hiši.

V hladilniku je čakal tudi parkirni listek in tistemu, ki ga je plačal, bo Gorenje retro hladilnik tudi podarilo. Video je bil posnet v Ljubljani, lansiran pa je bil na mednarodne trge, na katerih se produkt prodaja. Z njegovo izvirnostjo bodo popestrili komunikacijo na družbenih omrežjih in krepili prepoznavnost blagovne znamke izven slovenskih meja.