Za tiste, ki želijo, se bo delo našlo, vse pomembnejši pa je tudi ugled delodajalca!

29. 11. 2017 | Vir: STA
Deli
Za tiste, ki želijo, se bo delo našlo, vse pomembnejši pa je tudi ugled delodajalca! (foto: profimedia)
profimedia

Direktorica ljubljanske enote zavoda za zaposlovanje Barbara Vrtačnik je na okrogli mizi, ki je v organizaciji zaposlitvenega portala MojeDelo.com potekala na kariernem sejmu v Ljubljani, povedala, da je v Sloveniji trenutno 82.000 brezposelnih iskalcev zaposlitev.

Med najbolj iskanimi kadri so tisti za delo v proizvodnji, prevozih, zdravstvu in strežbi, velik poudarek je tudi na tehničnih kadrih. Prav pri tehničnih kadrih je več ponudbe prostih delovnih mest kot povpraševanja ustreznih kadrov. Med podjetji zato poteka bitka za kadre, za to, kdo jim bo ponudil boljše pogoje.

Pri iskanju dela je po njenih beseda bistvena motivacija za prekfalifikacije in priučitev, pri starejših pa motivacija, da bi še nadaljevali z delom. "Tisti, ki si želijo delo, ga bodo našli. Morda ne takoj in morda ne na področju, na katerem so se izobraževali," je poudarila.

Izvršna direktorica sektorja kadri in organizacija v Adrii Mobil Mojca Novak je dejala, da je kultura v podjetju pomemben element, za katerega skrbijo predvsem z zavedanjem o strateških usmeritvah ravnanja z ljudmi, in to na vseh ravneh. V Adrii Mobil po njenih besedah spodbujajo predvsem pozitivno komunikacijo med zaposlenimi, saj je ta pomemben element dobrega počutja v podjetju.

Dodala je, da podjetje raste hitreje kot je razpoložljive delovne sile na trgu. V strategiji so zato že pred leti zapisali, da želijo biti top zaposlovalec, da delujejo trajnostno naravnano in da bi k tehničnim poklicem privabili predvsem mlade.

Vodja marketinga in odnosov z javnostmi v Adeccu Viviana Žorž je med vrednotami, ki jih iščejo pri zaposlenih, izpostavila ekipno naravnanost, podjetnost, inovativnost in odgovornost pri delu. V času, ko se morajo podjetja vedno bolj boriti za kadre, je Žorževa izpostavila, da je ljudem vedno bolj pomembno okolje, v katerem delajo, in dobri odnosi v službi. "Ugled delodajalca je vedno bolj pomemben," je poudarila.

Vodstvo podjetja je tisto, ki mora s svojim zgledom širiti kulturo v podjetju, je izpostavila direktorica kadrovske službe na Vzajemni Marjana Frantar. Dodala je pomen zavzetosti zaposlenih, pri tem pa mora vsak zaposleni vedeti, kaj se od njega pričakuje. "Tistim, ki pokažejo zanos do dela, ponudimo vso pomoč pri izobraževanjih, da lahko svoje delo še nadgradijo. Pomembno je tudi ohranjanje sproščenosti med sodelavci in druženje, ki razbijata morebitne strahove in nelagodja," je še dejala Frantarjeva.

Direktorica marketinga v družbi MojeDelo.com Maruša Grah, je ocenila, da imajo uspešna podjetja ne glede na področje in velikost eno skupno točko - da vzpostavijo okolje, v katerem želijo ljudje delati. Podjetja danes sicer težje dobijo pravi kader, zato je mladim svetovala čim več odprtosti in zaposlovanja tudi izobraževanja tudi po tem, ko že dobijo delo.

Novo na Metroplay: "Nujno se je bilo potrebno raziti, da sva se potem znova srečali." | Miša Molk in Ula Furlan