Za več in boljši seks: Durex lansiral družbeni eksperiment #donotdisturb!

Za več in boljši seks: Durex lansiral družbeni eksperiment #donotdisturb! (foto: Durex) Durex
8. 9. 2016

Durex, vodilna blagovna znamka dobrega spolnega počutja, je objavil raziskavo, v kateri so raziskovali dopustniška "sexpričakovanja" parov in vpliv nanje.

Pri Durexu verjamejo, da so rezultati raziskave, spremljanje znanstvene študije in posnet družbeni eksperiment, ki so ga izvedli z dejanskimi pari, pokazali jasno rešitev za boljše spolne odnose v času dopusta.

Velika pričakovanja, še večja razočaranja!

V raziskavi, ki je bila izvedena na 2000 odraslih, so ugotovili, da 52 % ljudi na dopustu pričakuje boljše spolne odnose, medtem ko jih 60 % priznava, da njihova pričakovanja v resnici niso bila izpolnjena. Podatki ne presenečajo, če upoštevamo dejstvo, da bo 40 % ljudi manj verjetno spodbudilo spolni odnos, medtem ko se njihov partner v postelji ukvarja s telefonom. Prav tako jih 41 % priznava, da noči na dopustu s svojim partnerjem preživijo osredotočeni na svoje telefone.

Izsledki raziskave kažejo na to, da "digitalne motnje" (tehnološke naprave) na dopustu negativno vplivajo na naše odnose s partnerjem. Več kot četrtina priznava, da lahko preverjanje telefonov povzroči prepire. Natančneje, 59 % ljudi pravi, da njihovi partnerji, ali tudi oni sami, porabijo preveč časa za telefone, medtem ko več kot polovica meni, da njihov odnos zaradi tega trpi. 72 anketirancev celo priznava uporabo telefonov med spolnimi odnosi.

Tretjina mlajših od 35 let za to krivi tehnologijo!

Vsekakor pa obstajajo zgovorne razlike pri ljudeh v različnih življenjskih obdobjih. Skoraj petina ljudi pravi, da jih njihovi telefoni in pametne tablice ovirajo pri spolnih odnosih na dopustu, to trdi kar tretjina anketirancev, ki so mlajši od 35 let in so bolj verjetno tudi odraščali s tehnologijo. Poleg tega jih 15 % priznava, da imajo zaradi novih tehnologij manj spolnih odnosov kot nekoč, kar naraste na četrtino pri ljudeh, mlajših od 35 let.

Družbena omrežja imajo prav poseben pomen, saj jih kar 65 % vprašanih objave objavlja tudi do trikrat na dan in kar 42 % pravi, da raje delijo svoja posebna dopustniška doživetja na družbenih omrežjih kot s svojim partnerjem. Sproščujoč čas ob bazenu ali morju se zdi odličen čas za izklop naprav in sprostitev, vendar jih skoraj polovica vprašanih pravi, da v tem času uporabljajo svoje telefone in tablice. V tem primeru so večje kršiteljice ženske, saj pametne naprave v tem času uporablja 27 % več žensk kot moških.

#DONOTDISTURB

Pri Durexu so prepričani, da obstaja rešitev.

Konec koncev je 57 % ankretirancev odgovorilo, da bi bili bolj vzburjeni, če bi vedeli, da je njihov partner ugasnil svoj mobilni telefon in se osredotočil na njun skupni večer na dopustu. Da bi ugotovili, ali trditve dejansko odražajo današnja razmerja, je Durex resnične pare povabil na nepozabni dopust kot del dokumentarnega družbenega eksperimenta in jih razdelil na pare z in brez tehnologije.

Nastali film eksperimenta #DONOTDISTURB vsem parom po svetu ponuja izjemen vpogled v dejstvo, kako lahko premor od tehnologije na dopustu vodi do izpolnitve vseh seksualnih pričakovanj.

Dr. Sharif Mowlabocus iz Centra za preučevanje seksualnega disidenstva Univerze Susexx (Centre of Sexual Dissidence at the University of Sussex) je kot odgovor na ugotovitve ankete izvedel znanstveno raziskavo. Ugotovil je, da pari hotelsko spalnico raje kot romantični prostor identificirajo kot lokacijo za povečano uporabo tehnologije, predvsem zaradi brezplačnega dostopa do WiFi-ja. Dr. Mowlabocus še navaja, da obstajajo dokazi, da "uporaba naprave pri enem partnerju spodbuja uporabo naprave pri drugem," kar še poglablja težavo.

Dr. Mowlabocus zaključuje: "Udeleženci so izrazili močno prepričanje, da bi moral biti dopust osredotočen na izklop – od dela, doma, družbenih omrežjih. Vendar pa lahko hotelska spalnica, nekoč prostor intimnosti, romantike in pobega, včasih postane bolj podobna medijskemu centru, kamor pari hitijo nalagati fotografije dneva, preveriti dogajanje s prijatelji preko messengerja in pregledati novice na družbenih omrežjih ter tako zadovoljijo hrepenenje po svojih socialnih omrežij. Morda bi bila rešitev v tem, da se uvede več mej, na primer telefoni v preddverju namesto v spalnici ali časovna omejitev za uporabo telefona."

"Dopust bi moral biti čas za sprostitev in ponovno povezovanje s svojimi partnerji," se strinja Volker Sydow, globalni direktor blagovne znamke Durex. "Vendar pa nam je ta eksperiment pokazal vse večjo odvisnost od prenosne tehnologije za zabavo in potrditev, tudi na dopustu, ko preprečuje priložnost za osvežitev naših odnosov. Durex poziva pare, naj si vzamejo premor od svoje tehnologije na dopustu in uživajo v dotikanju svojega partnerja in ne svojega telefona."

Bi morali biti pari na dopustu brez tehnologije?

Oglejte si eksperiment #DONOTDISTURB

Priporočamo