Ste že kdaj opazili to nenavadno posebnost pri blagovni znamki Nutella?
V začetku minulega meseca je bilo potrjeno, da je italijanski čokoladnik in kreator Nutelle Francesco Rivella umrl na valentinovo v častitljivi starosti 97 let.
Novica, da je oče tako ikonične sladke poslastice umrl na dan, ki je običajno povezan z dajanjem in prejemanjem čokolade, je mnoge čokoholike spodbudila k razmišljanju.
In izkazalo se je, da je veliko ljudi mislilo isto.
"Zakaj za vraga je 'N' v logotipu Nutelle obarvan črno, medtem ko je preostali del rdeč?"
Kmalu po Rivellonovi smrti so se na internetu množično začela pojavljati vprašanja o odločitvi za različne barve črk, eden od mnogih odzivov na 97-letnikovo smrt na družbenih omrežjih se je tako glasil: "Neeeeee, hotel sem ga vprašati, zakaj je N črn."
"Prehitro je šel, zdaj ne bomo nikoli izvedeli," je prvemu odgovorila druga oseba.
Radovednost glede zelo znanih slogovnih odločitev ni nič novega. Že preprosto iskanje na besedo Nutella v TikToku pripelje do desetine objav ljudi, ki strmijo v svoje kozarce čokoladnega namaza in so videti zmedeni.
Na srečo za vseh te zmedeneih duš pa Rivella skrivnosti ni odnesel v grob.
Ko je Rivella leta 1964 skupaj z Michelejem Ferrerom, sinom ustanovitelja dinastije Ferrero, ustvarila kremni lešnikov namaz, se je ta prvotno imenoval Supercrema gianduja, nato pa se je spremenil v Nutello, ki jo danes vsi poznamo in imamo še kako radi.
Po poročanju Food Non-Fiction je do nenadnega preimenovanja prišlo po spremembi zakonodaje o trženju hrane v Italiji. Novi zakon je prepovedal uporabo besed, kot je 'super' v imenih blagovnih znamk, ker so verjeli, da ta lahko zavaja kupce.
Podjetniški par se je nato odločil za Nutello, ki je kombinacija besede 'lešnik ali oreh' in italijanske besede za sladko 'ella', kar natančno povzema vsebino v kozarcih.
Vendar pa so kmalu naleteli na novo oviro, ko so skušali novo ime zaščititi.
Pri označevanju nove blagovne znamke za svojo poslastico so morali vnesti določene spremembe, saj je takrat že obstajala neka druga blagovna znamka za Nutello, napisana v celoti rdeče. Namesto da bi se vrnil k risalni deski, sta partnerja zgolj spremenila barvo prve črke iz rdeče v črno - ostalo pa je postalo zgodovina.
Ikonična barvna shema je bila od takrat ponovljena v več drugih blagovnih znamkah matične družbe Ferrero, pri čemer je tudi logotip Kinder v isti barvni shemi.
Novo na Metroplay: Perica Jerković o družinskih trenutkih, delu komika in čisto prvem nastopu