ZDA: Akcije ameriškega nogometa bodo izbirali kar navijači prek aplikacije!

16. 2. 2017 | Vir: STA
Deli
ZDA: Akcije ameriškega nogometa bodo izbirali kar navijači prek aplikacije! (foto: profimedia)
profimedia

Dvoranska liga ameriškega nogometa (IFL) običajno ne v ZDA ne širše nima prav posebne pozornosti. Zdaj pa jo bo dobila precej več, saj se je ekipa Salt Lake Screaming Eagles odločila, da bodo njene akcije klicali kar navijači prek posebne aplikacije.

To naj bi ponudilo delček vpogleda v prihodnost športa.

Navijači omenjene ekipe so izbrali že trenerja, logotip, maskoto, navijaško ime in igralce, zdaj pa bodo na tekmi proti Nebraska Danger v resničnem času izbirali akcije oziroma "plays" s posebno aplikacijo.

"To je prihodnost športa," je ameriškim medijem dejal lastnik kluba in soustanovitelj projekta "FANchise" Sohrob Farudi. "Čez dvajset let bodo navijači interaktivni z vsemi svojimi športnimi ekipami," je dodal.

Več kot 30.000 navijačev iz ZDA in tudi iz 20 drugih držav se je pridružilo temu Salt Lakovemu digitalnemu vlaku, s pozornostjo pa vse skupaj spremljajo tudi pri nekaterih pomembnih organizacijah v športu.

"To je laboratorij za navijače, da se lahko resnično izrazijo in da so bolj vpleteni. Lahko se postavimo pred prazno tablo in res damo navijačem, ki dajejo svoj čas, denar, navdušenje, srce in znanje, priložnost, da se vključijo," je povedal Andy Dolich, eden od skupine lastnikov, ki je nekdaj deloval v ligah NFL (ameriški nogomet), NBA (košarka) in MLB (baseball).

Vsak navijač, ki prenese aplikacijo, se lahko vključi v glasovanje, tisti navijači, ki si želijo še bolj sodelovati, pa lahko za nekaj dodatnih sredstev dobijo posebne "učne ure", ki jim pomagajo k vključevanju v odločitve virtualne vodstvene pisarne kluba.

"To je model prihodnost, interaktivni model," pravi Farudi, čigar skupine je kupila Colorado Crush kot svoj drugi klub v 10-članski ligi in ga bodo prav tako vodili navijači. "E-športi in igre imajo veliko vlogo ... Tradicionalni športi morajo držati korak. Mlajša generacija išče prav tak tip interaktivne izkušnje," meni Farudi.

Navijači plačujejo med 10 in 40 dolarjev na mesec za učenje iskanja igralcev, analiz tekem, oblikovanja oziroma izvedbe akcij, igralnega načrta ... Dovolijo jim spremljati tudi sestanke in govore v klubu.

"Nekaj igralcev so dobili prav naši navijači v virtualni vodstveni pisarni. Poslali so videoposnetke našim trenerjem, ki so jih povabili na preizkus," je še povedal Farudi. Ta si želi sčasoma narediti platformo, ki bo uporabna za podobne izkušnje v NFL ali MLB.

Predsednik ekipe Thom Carter pravi, da imajo med 15 in 20 pomočnikov trenerja in 75 skavtov v virtualni pisarni.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o tem, zakaj mu je ušel Guinnessov rekord