Zmagovalec družbeno odgovornega projekta Plaktivat je Nal Klemen

16. 12. 2016 | Promocijsko sporočilo

V prazničnem decembru in hkrati v času nakupovalne mrzlice smo dobili zmagovalca 7. natečaja družbeno odgovornega projekta Plaktivat, ki je tokrat izzval na temo alternativ potrošništvu.

Žirijo je prepričal absolvent Akademije za likovno umetnost in oblikovanje Nal Klemen

S svojim mestnim plakatom odpira nov pogled na nam že tako samoumevno potrošništvo. Prikazuje, kako smo vsi ujeti v zapleten labirint potrošništva in zelo se moramo potruditi, da sploh spoznamo alternativo in najdemo izhod. Materialne dobrine so namreč postale naš statusni simbol in le redko se vprašamo, v kakšnih razmerah so bile proizvedene. Tema je bila po odzivu sodeč zelo aktualna, projekt pa se je prvič tudi internacionaliziral: prispelo je kar 120 del iz 10 držav. Tokratni natečaj je TAM-TAM pripravil v sodelovanju s Slovensko fundacijo za trajnostni razvoj Umanotera, podprl pa ga je tudi slovenski fotograf in popotnik Arne Hodalič.

Zmagovalni plakat bo natisnjen in javno objavljen na 500 TAM-TAM plakatnih mestih po Sloveniji, prijavljen bo v tekmovalne dele festivalov Slovenski oglaševalski festival SOF in Bienale vidnih sporočil Slovenije. Zmagovalec bo prejel Plaktivatov MEGAFON in zmagovalno plaketo.

Zmagovalni mestni plakat bo k razmišljanju spodbujal na 500 TAM-TAM plakatnih mestih po Sloveniji.

Priporočamo