29. 11. 2019, 21:55

Zveza prijateljev mladine Slovenije se predstavlja z lastnimi Viber nalepkami

Alen Milavec

Zveza prijateljev mladine Slovenije si neprestano prizadeva izboljševati kakovost življenja otrok v Sloveniji, v teh prizadevanjih pa jim zato niso tuja sodelovanja z različnimi družbenimi deležniki. Ena zadnjih je tako partnerstvo z Rakuten Viberjem. Gre tudi za prvo tovrstno nekomercialno sodelovanje podjetja Viber v Sloveniji, na kar so še posebej ponosni!

Izhodiščna ideja za oblikovanje nalepk sta bila Zarja in Lukec. Njihova zaščitna junaka sta tako sedaj na voljo tudi viralno - za vse uporabnike Viber aplikacije. Pri ZPMS verjamejo, da bodo uporabnikom Viberja nalepke všeč in upajo, da jih bodo uporabljali čim več.

Nalepke bodo na voljo za prenos le tri mesece.

V aplikaciji Viber so ustanovili tudi svojo skupino ZPMS. Z odprtjem novega komunikacijskega kanala si želijo delovanje ZPMS še bolj približati javnosti, zato bodo v skupini obveščali, pozivali, vabili … o aktualnem dogajanju.

Ker si v ZPMS želijo, da bi s svojim delovanjem na vsakem koraku krepili glas otrok in mladostnikov, verjamejo, da je tovrstna akcija z nalepkami in oblikovanjem skupine eden izmed pomembnih korakov k izobraževanju javnosti o njihovem delovanju in h krepitvi naklonjenega javnega mnenja.

"V oblikovanju nalepk in skupine smo prepoznali priložnost, da naš glas seže še dlje. Upamo, da nas boste z veseljem spremljali in uporabljali naše nalepke," so še sporočili iz ZPMS.

Nalepke lahko najdete s klikom na to povezavo (KLIK)

 

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o tem, zakaj mu je ušel Guinnessov rekord