Dogodki Promocijsko sporočilo

Kia je s svojo floto nared za EURO 2016

6. 6. 2016
Deli
Kia je s svojo floto nared za EURO 2016 (foto: Gero Breloer/ Hyundai & Kia)
Gero Breloer/ Hyundai & Kia

Kia Motors bo z več sto vozili pomagala evropski nogometni zvezi UEFA pri organizaciji prihajajočega evropskega prvenstva v nogometu. Slavnostna primopredaja vozil se je odvijala na stadionu Saint-Denis, pariškem predmestju ter prizorišču uvodne in finalne tekme Eura 2016, ki bo v Franciji od 10. junija do 10. julija.

Kia bo kot uradni sponzor med trajanjem prvenstva s svojo floto 447 vozil prevažala reprezentance, sodnike, uradne osebe, delegate in pomembneže.

Kot uradni avtomobilski partner Eura bo Kia organizatorjem za potrebe prvenstva zagotovila svoja vozila. Kiina 447-članska zasedba vključuje modele: novega športnega terenca Sportage, novo limuzino Optima, legendarnega Sorenta, enoprostorca Carens, urbanega križanca Soula in družino cee'd.

Poleg svoje flote bo Kia organizatorjem omogočila asistenčno ekipo 'Kia Roadside Assistance Team', ki bo na voljo ves čas (24/7) tekmovanja. Kia bo zagotavljala različen nabor storitev s katerimi bo vsem voznikom in potnikom v vseh uradnih vozilih nudila varnost in udobje.

Ob primopredaji vozil je, Guy-Lauren Epstein, direktor trženja UEFA Events SA, povedal, "Zahvaljujoč našemu partnerstvu s Kio, ki traja od leta 2008, evropsko prvenstvo še naprej raste in je postalo eden največjih športnih dogodkov na svetu. Zares smo hvaležni zaradi te podpore. Tako kot mi si tudi Kia želi biti najboljša pri svojem delu. To je več kot očitno s čudovito floto vozil, ki so nam jih zagotovili ter nam omogočili gladko delovanje in večjo mobilnost. Upamo, da bomo z evropskim prvenstvom pomagali Kii pri rasti njihove prodaje in izboljšali vrednost znamke."

Yong-Won (Bryan) Cho, podpredsednik trženjskega oddelka pri korporaciji Kia Motors, je povedal, "Evropsko prvenstvo je eno največjih prvenstev na svetu, ki ga spremljajo milijoni navdušencev. Vsi pri Kii komaj čakamo, da postanemo del tega priljubljenega športnega dogodka, ki bo Kio kot proizvajalca kakovostnih vozil za mlade po srcu, približala ljudem po vsem svetu."

Kia bo med trajanjem prvenstva izpeljala veliko dogodkov in aktivnosti s katerimi bo popestrila dogajanje na prizoriščih.

Kia Motors Corporation šteje med najuspešnejša globalna avtomobilska podjetja, i proitvaja kakovostne avtomobile za mlade po srcu. Leta 1944 ustanovljeno podjetje letno izdela več kot 3 milijone vozil, ki jih prodaja v 180 državah. Podjetje po vsem svetu zaposluje več kot 49.000 delavcev in stavi na izrazito evropski avtomobilski pristop. Ključna vloga pri oblikovanju evropskemu trgu namenjenih vozil je zaupana tehnično-razvojnemu ter oblikovalskemu centru v Frankfurtu. Oblikovanje vozil Kia poteka pod vodstvom svetovno znanega nemškega oblikovalca Petra Schreyerja. Njegovo nadarjenost potrjujejo številne evropske in mednarodne dizajnerske nagrade, kot so red dot award, iF product design award in Automotive Brand Contest za najboljši avtomobilski dizajn. Pri zadovoljstvu kupcev še posebej izstopata modela Soul in Sorento, ki sta v študiji 2015 JD Power IQS zmagala v svojih kategorijah, Kia pa je zasedla 1. mesto med vsemi množičnimi znamkami in skupno drugo (za Porschejem). Izrazito evropsko orientiranost dopolnjuje Kia z moderno tovarno v slovaškem mestu Žilina in evropskim tehničnim centrom za razvoj in izdelavo motorjev, ki postavljajo Kio na prestol izdelovalca avtomobilov z rekordno nizko porabo goriva. Avtomobilska znamka Kia je hkrati uradni avtomobilski partner svetovne nogometne organizacije FIFA in glavni sponzor slovitega teniškega turnirja Australian Open. Slogan podjetja »The Power to Surprise« predstavlja Kiino globalno zavezo k ustvarjanju avtomobilov, ki z moderno tehniko, naprednimi rešitvami in nenehnimi inovacijami prehitevajo nakupna pričakovanja ter z revolucionarnim 7-letnim jamstvom predstavljajo najboljšo nakupno izbiro za vaš denar.