Od Meghan res nihče ni pričakoval, da bo to na njenem seznamu opravil ...
Številni se zdaj sprašujejo, ali jima res gre finančno tako slabo. In za kaj gre? Prijateljice Meghan Markle so na družbenih omrežjih povzročile pravi šok, saj so objavile fotografije marmelade v steklenki. Gre za novo znamko Meghan Markle, ki se imenuje American Riviera Orchard.
Prvi izdelki, ki so jih naredili, pa so stekleni kozarčki s svežo marmelado! Modna oblikovalka Tracy Robbins, ki je sicer soproga Briana Robbinsa, predsednika in izvršnega direktorja podjetij Paramount Pictures in Nickleodeon, je na Instagramu objavila fotografijo košarice, polno limon in eno marmelado, ter se zahvalila prijateljici Meghan, ki ji je poslala to darilo.
View this post on Instagram
"Hvala ti za okusno darilo. Ta marmelada mi je zelo všeč in nisem prepričana, ali jo bom delila še z nekom. Hvala ti, M.," je zapisala Tracy. Na družbenih omrežjih je bilo potem mogoče zaslediti slike kruha, na katerem je namazana Meghanina marmelada. No, številni so podprli Meghan in njeno podjetniško žilico, medtem ko so se drugi takoj lotili kritiziranja soproge princa Harrya.
"Če je prišlo do tega, da morata početi nekaj takega, potem res nimata denarja," se je glasil eden od komentarjev. Sicer pa je Meghan minuli mesec dala do znanja, da ustvarja novo blagovno znamko, ko je ustvarila Instagram profil, namenjen projektu.
Neimenovani vir je ob tem za Page Six dejal, da vojvodinja na tem dela že eno leto in da gre za izdelke, ki so blizu njenemu srcu. Kot je znano, je Meghan zelo pozorna na živila, ki jih uživa - in očitno je sklenila, da bo k družinskemu proračunu prispevala s svojim znanjem o tem, ki ga je pridobila skozi leta. Kakor koli že, pomanjkanja podjetnosti pa ji res ne gre očitati, kajne?
Preberite še:
- Ooo, srčna izbranka Ceneta Prevca je poskrbela za nekaj čisto nepričakovanega, o tem se bo še govorilo!
- Princ Harry zdaj doživel še ta hud udarec, vse se zdi, da mu nič ne gre po načrtih
- Tako je zdaj pri 93 letih videti legendarni Clint Eastwood, po dolgem času se je pojavil v javnosti, oboževalci so ostali brez besed
Novo na Metroplay: Novinar izza nagrade | N1 podkast s Suzano Lovec