Prihodnost modne industrije je v trajnosti

30. 10. 2021 | Vir: Story
Deli
Prihodnost modne industrije je v trajnosti (foto: Foto: Glami Caterina Trimarchi - Stock.Adobe.Com)
Foto: Glami Caterina Trimarchi - Stock.Adobe.Com

Povpraševanje po trajnostni modi se povečuje tudi v Sloveniji.

Na modnem iskalniku glami.si so na podlagi spremljanja števila odhodnih klikov na straneh izdelkov iz trajnostnih materialov pridobili zanimive podatke o rasti povpraševanja po trajnostni modi.

Lorella Flego pokazala svojo opravo, ki jo je izbrala za noč čarovnic, res je pravi navdih

Zanimanje za tovrstne izdelke narašča po vsem svetu, tudi na področju spletnega poslovanja. Blagovne znamke, specializirane za trajnostno modo, dobivajo vse več pozornosti. V Sloveniji se je povpraševanje po izdelkih trajnostne mode povečalo za 170 odstotkov v primerjavi s preteklim letom. Organski bombaž, perilo, konoplja, liocel in recikliran poliester veljajo za bolj naravne ter okolju prijaznejše trajnostne materiale. V Sloveniji se je število naročil tovrstnih oblačil v primerjavi z minulim letom povečalo za 96 odstotkov.

narava

Trajnost je novi trend v modni industriji

Pandemija je potrošnikom dala čas, da premislijo o svojih prioritetah in ena izmed njih je zagotovo vpliv modne industrije na naš planet. Analiza kaže, da kljub finančni negotovosti med pandemijo 49 odstotkov vodij splet­nih modnih trgovin verjame, da je trajnost ključni trend, ki narašča. Ta trend so začeli opažati po vsej Evropi in ga tudi vse bolj udejanjati v svojem vsakdanjem življenju. Bruto vrednost blaga, realiziranega iz trajnostnih blagovnih znamk, prek uporabnikov Glami, je v Sloveniji v prvi polovici letošnjega leta za 230 odstotkov višja od skupne vrednosti v preteklem letu.

srajce

Delovni pogoji v tekstilnih tovarnah so postali eno od meril pri nakupu

Trendu vse večjega zanimanja potrošnikov za trajnostne izdelke sledijo tudi blagovne znamke, ki se trudijo kupcem zagotoviti čim več informacij o materialih in proizvodnji. Delovni pogoji v tovarnah so recimo postali eno od osnovnih meril kupcev pri odločanju o tem, ali bodo določen izdelek kupili ali ne. Tudi velike korporacijske znamke, kot so H&M, Zara, Mango, C&A ter druge, se vse bolj zavedajo povpraševanja in ozaveščenosti kupcev glede trajnostnih pristopov produkcije oblačil, zato v svoje številne kolekcije vključujejo vse več kosov, ki so izdelani po načelih pravične trgovine in trajnostne izdelave. To nam lahko pove, da so tudi in predvsem želje kupcev tiste, ki diktirajo ponudbo modnih trgovcev.

Da blagovno znamko lahko štejemo za trajnostno, mora izpolnjevati več meril. Lenka Drbalová, vodja vsebin pri Glami, pravi: ”Brezbrižnost do prihodnosti našega planeta in vpliv, ki ga bo imela modna industrija na to, nas je spodbudila, da smo vse bolj ozaveščeni o tem, kako vplivamo na okolje. Cenimo podjetja in blagovne znamke, ki se zavzemajo za trajnostne korake in jim na našem iskalniku dodelimo posebno oznako trajnosti. Izdelki s to oznako izpolnjujejo vsaj štiri od petih trajnostnih meril, povezanih z materiali, delovnimi pogoji ali preglednostjo poslovanja.”

Fotografije: Promocijsko Gradivo

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o tem, zakaj mu je ušel Guinnessov rekord