Nasvet za guruje družbenih medijev: Čas objave šteje!

7. 11. 2015
Deli
Nasvet za guruje družbenih medijev: Čas objave šteje! (foto: Shutterstock)
Shutterstock

Noah Charney se je za revijo Playboy razpisal o tem, kako gre družbene medije najbolje uporabljati za profesionalno promocijo. Ker je v svetu družbenih medijev še relativno nov, se je zadeve najprej lotil tako, da je vse skupaj malo raziskal. To, kar je ugotovil, pa je nato strnil v nekaj koristnih nasvetov.

Eden od najpomembnejših je gotovo ...

Čas objave!

Sem Američan in večina mojih bralcev živi v ZDA, sam pa živim v srednji Evropi, zato moram biti pazljiv na čas objave svojih sporočil prek družbenih medijev, če nočem, da bi se izgubili v poplavi drugih, preden bi se moje tarče prebudile.

Ob devetih po srednjeevropskem času je komaj šest zjutraj v New Yorku in tri sredi noči v Los Angelesu. Objava sporočila ob tej uri bi bila zapravljanje časa. Ne vzamejo si vsi dovolj časa, da bi preverili vse zadetke, ki jih je mogoče na stotine, ko preletijo svoje družbene medije. Največkrat bodo opazili samo tiste najnovejše.

Ne pokopljite svojih sporočil s slabim časovnim načrtovanjem. Tako sam objavljam svoja sporočila ob petih popoldne, kar je v Evropi še vedno delovni čas, na vzhodni obali ZDA je takrat čas za kosilo in zajtrk na zahodni obali – kar pomeni, da so vsi tisti, ki bi jih rad z njimi dosegel, vsaj domnevno dosegljivi, ne spijo. Če bi hotel doseči koga na Kitajskem, bi moral ravnati v skladu s tem.

Razmislite o programu, kot je Buffer, ki vam omogoči kreiranje enega samega sporočila, ki ga lahko pošljete prek vseh svojih družbenih medijev (Facebook, Twitter, Google+, LinkedIn), in to takrat, ko program oceni, kdaj bo sporočilo doseglo največ ljudi. Tako lahko na avtobusu na poti v službo sestavite pet sporočil, ki jih bo nato Buffer v strateških intervalih v naslednjih dveh dneh razposlal prek vaših družbenih medijev.

Preberite si še več nasvetov za uspešno profesionalno uporabo družbenih medijev na Playboy.si

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol