Kako pripraviti telo na velike temperaturne razlike? Dobro je vedeti v tem času ...

10. 2. 2024
Deli
Kako pripraviti telo na velike temperaturne razlike? Dobro je vedeti v tem času ... (foto: Profimedia)
Profimedia

Spremembe vremena in temperaturne spremembe lahko vplivajo na telo na različne načine. Nekateri ljudje so na primer občutljivi na spremembe v zračnem tlaku, vlažnosti ali temperaturi, kar lahko povzroči bolečine v sklepih, glavobole ali splošno nelagodje. Poleg tega se lahko spremembe temperature zraka odražajo tudi na koži, dihalih in splošnem počutju.

Ob spremembi vremena smo utrujeni in ne moremo zaspati, ko dežuje, nas boli glava, ko pihaaterimi kroničnimi boleznimi srca in krvnega obtoka, dihal, astmo, revmo in artritisom. Simptomi teh bolezni se zaradi vpliva časa, predvsem nenadnih sprememb in ekstremnih podnebnih pojavov, hitro poslabšajo.

Poleg kroničnih bor veter, pa smo razdražljivi in ​​nervozni. Posledice časa občutijo predvsem ljudje z neklnikov in zdravih ljudi, ki so občutljivi na vremenske spremembe – meteoropatije, je možen pojav meteoropatskih reakcij.

Profimedia

Če želite telo najbolje pripraviti na spremembe vremena in temperature zraka, lahko poskusite s sledečimi ukrepi:

1. Ohranite hidriranost: Pijte dovolj vode, da ostanete hidrirani, še posebej v primeru visokih temperatur ali visoke vlažnosti.

2. Prilagodite oblačila: Oblačite se primerno glede na spremenljive vremenske pogoje. V hladnejših dneh nosite več plasti oblačil, ki jih lahko odstranite, če postane prevroče. V vročih dneh nosite lahka in zračna oblačila.

3. Pazite na prehrano: Uravnotežena prehrana lahko podpira vaše telo v obdobjih spremenljivega vremena. Vključite živila, bogata z antioksidanti, kot so sadje in zelenjava, ter živila, ki vsebujejo omega-3 maščobne kisline, kot so oreščki in ribe.

4. Ohranite telesno aktivnost: Redna telesna aktivnost lahko okrepi vaš imunski sistem in izboljša vašo sposobnost prilagajanja na spremembe vremena. Izvajajte različne vrste vadbe, ki jih imate radi, vključno s hojo, plavanjem, jogo ali fitnesom.

5. Poskrbite za dovolj počitka: Dovolj spanja je ključno za ohranjanje zdravja in dobrega počutja. Poskusite ohraniti reden spanec, da telo lahko učinkovito obnovi svoje funkcije.

6. Uporabite vlažilce ali čistilce zraka: Če ste občutljivi na spremembe vlažnosti ali kakovosti zraka, lahko uporabite vlažilce ali čistilce zraka, da ohranite optimalne pogoje v vašem domu ali delovnem okolju.

Če kljub temu doživljate hude simptome ali nelagodje zaradi sprememb vremena, se posvetujte z zdravnikom, ki vam lahko svetuje primerne ukrepe za obvladovanje teh težav.     

PREBERITE ŠE:

Novo na Metroplay: "Nujno se je bilo potrebno raziti, da sva se potem znova srečali." | Miša Molk in Ula Furlan