Poleti ne pozabite na zaščito las pred vplivi sonca in morja, tako bodo ostali lepi, zdravi in prožni

13. 6. 2024
Deli
Ženska na plaži (foto: Profimedia)
Profimedia

Poletni meseci prinašajo veliko veselja, saj uživamo na soncu in v morskih radostih. 

Vendar pa lahko izpostavljenost soncu, soli in kloru škoduje našim lasem, zaradi česar postanejo suhi, krhki in brez leska. Tukaj je nekaj nasvetov, kako lahko poleti učinkovito zaščitite svoje lase pred škodljivimi vplivi sonca in morja.

1. Uporabljajte UV zaščito za lase

Zaščitni spreji in olja:

  • Tako kot koža tudi lasje potrebujejo zaščito pred UV žarki. Uporabljajte spreje, olja ali kreme za lase, ki vsebujejo UV zaščitne filtre. Ti izdelki ščitijo lase pred škodljivimi sončnimi žarki in preprečujejo izsuševanje ter poškodbe.

Nosite klobuk ali rutko:

  • Ko se odpravljate na sonce, si nadenite klobuk ali rutko. To bo zaščitilo vaše lase pred neposredno izpostavljenostjo soncu in zmanjšalo tveganje za poškodbe.

2. Vlaženje in nega

Globinsko vlaženje:

  • Poleti so lasje bolj nagnjeni k izsuševanju, zato je pomembno, da jih redno globinsko vlažite. Uporabljajte maske za lase, ki so bogate z vlažilnimi sestavinami, kot so kokosovo olje, avokado ali karitejevo maslo. Maske nanesite enkrat do dvakrat tedensko, da ohranite lase mehke in sijoče.

Vlažilni balzami:

  • Po vsakem pranju las uporabite vlažilni balzam. Ta pomaga ohraniti vlago v laseh in jih zaščiti pred izsušitvijo.

3. Pravilna uporaba šamponov in balzamov

Nežno čiščenje:

  • Poleti si las ne umivajte prepogosto, saj prekomerno umivanje lahko odstrani naravna olja, ki varujejo lase. Uporabljajte nežne, vlažilne šampone, ki ne izsušujejo lasišča.

Izpiranje po kopanju:

  • Po plavanju v morju ali bazenu si lase vedno izperite s sladko vodo, da odstranite sol ali klor. Ti lahko povzročijo poškodbe in izsušitev las.

4. Omejevanje toplotne obloge

Naravno sušenje:

  • Poleti čim bolj omejite uporabo sušilnikov za lase, likalnikov in kodralnikov. Pustite, da se lasje naravno posušijo, da preprečite dodatno toplotno obremenitev.

Zaščitni izdelki pred toploto:

  • Če uporabljate toplotne naprave, vedno uporabite zaščitne spreje ali serume, ki varujejo lase pred visokimi temperaturami.

5. Zdrava prehrana in hidracija

Prehrana:

  • Zdrava prehrana je ključna za zdravje las. Uživajte hrano, bogato z vitamini in minerali, kot so vitamini A, C, D in E, biotin, cink in omega-3 maščobne kisline. Te hranilne snovi spodbujajo rast zdravih in močnih las.

Hidracija:

  • Pijte veliko vode, da ohranjate hidracijo telesa in las. Dehidrirano telo vpliva tudi na lase, ki postanejo suhi in lomljivi.

Preberite še: