Dogodki Promocijsko sporočilo

Gostilna in pivnica Stari pisker postaja svetovno znana

8. 5. 2019
Deli
Gostilna in pivnica Stari pisker postaja svetovno znana (foto: Facebook Stari pisker)
Facebook Stari pisker

Nove smernice v gostilni in pivnici Stari pisker: »Več kot burgerji. Šteje samo okus.«

»Stari pisker postaja svetovno znan po okusnih jedeh. Iščemo slovenske rejce govejega mesa ter prisegamo in uporabljamo slovenske kakovostne surovine," nam je med drugim povedal Aljaž Žilnik, lastnik Starega piskra. "Objavili smo fotonatečaj za najbolj slastno fotografijo naših burgerjev: 'Če ne fotkaš, nisi jedel'. Na spletni strani Odprte kuhne so o nas zapisali: 'Brez njihovih slastnih rebrc in picanha steaka si Odprte kuhne preprosto ne znamo več predstavljati.'« 

Bili so eni prvih, ki so začeli pripravljati kvalitetne burgerje z mesno polpeto, ki je iz 100% govejega mesa, slovenskega porekla, pečene so na pravem roštilju, na oglju, na odprtem ognju, na originalen, klasičen način. Burgerji so prerasli zgodovinsko kombinacijo krušne bombetke in mesne polpete.

Danes v Starem piskru govorijo o gurmanskih kombinacijah, ki s kakovostnimi sestavinami zadovoljijo še tako zahtevnega jedca. Več kot burgerji. Šteje samo dober okus.

»To je naš moto, ki mu sledimo. Postajamo svetovno znana gostilna po svojih dobrih in okusnih jedeh,«  še pravi Aljaž Žilnik.

BURGER

OD AMERIŠKEGA SENDVIČA DO GURMANSKIH PRESEŽKOV, V STAREM PISKRU BURGER RAZRED ZASE

Burgerji so se v Ameriki pojavili in ponarodeli kot t. i. sendvič, ki pa je že zdavnaj prerasel prvotno jed. Z različnimi kombinacijami in sestavinami številnih kuharskih chefov širom sveta danes dosegajo burgerji izredne gurmanske okuse, v Sloveniji so takšen primer gostilna Stari pisker.

»Naši burgerji izstopajo iz povprečja burgermanije. Danes že na vsakem vogalu pečejo burgerje. Sledimo naši konkurenci in z gotovostjo lahko trdimo, da so naši burgerji razred zase. O tem zgovorno priča 60.000 prodanih burgerjev v lanskem letu. Vredno je, da se o tej trditvi prepričate tudi sami, kajti čas novodobnih burgerjev pri nas šele prihaja.«

IŠČEJO SLOVENSKE REJCE

Aprila so na svojih družbenih omrežjih objavili, da iščejo slovenske rejce kvalitetnega govejega mesa. Odziv rejcev je bil izjemen, iščejo rejce po različnih slovenskih regijah zaradi raznolikosti mesa. Sveže in kvalitetno meso je pogoj za okusnost burgerjev. Meso zorijo sami, lani so prodali 22 ton govedine.

UPORABLJAJO SAMO SLOVENSKE IN KVALITETNE SUROVINE

Posebno pozornost namenjajo tudi krušni bombetki, pečeni po njihovem receptu ter hišnemu namazu, ki pa ostaja skrivnost. Tudi ostale sestavine v burgerju so domače, slovenske. Uporabljajo samo najkvalitetnejše sestavine; zorjeno goveje meso, lardo slanino mangalice, slanino črne slavonske svinje in slovenskega krškopoljca, priokuse tarturov, izvrstne zorjene angleške sire itd. Izbrane kombinacije okusov nadgradi še nepogrešljivi priokus po roštilju, kjer se vse mesne polpete sproti popečejo. Ponudbo burgerjev ves čas spreminjajo, nadgrajujejo ter dopolnjujejo. Zagotovo so gostilna z najširšo ponudbo steakov v Sloveniji.

VSAK DAN ODLIČNI ODZIVI GOSTOV

Pozitivnih odzivov gostov, ki v svojih komentarjih ne skoparijo s komplimenti in pohvalami, po navedbah ekipe Starega piskra ne manjka, gosti pa prihajajo iz cele Slovenije, številni tudi iz tujine.

FOTONATEČAJ

V Starem pisku so razpisali tudi foto natečaj za najbolj slastno fotografijo svojih burgerjev, zmagovalca pa bodo bogato nagradili.

Več podrobnosti o natečaju boste našli na njihovi Facebook strani ter v reviji Digitalna kamera. Razpisali so dve kategoriji; prva je prosta (gostilna in pivnica Stari pisker), druga pa »več kot burger«. Moto se glasi. »Če ne fotkaš, nisi jedel.« Natečaj se bo zaključil 31. avgusta 2019.

Za natečaj so se odločili, ker gostje pogosto fotografirajo zanimiv in domiseln izgled vsake postrežene jedi.

Fotografije bo ocenila tričlanska žirija, v sestavi: predstavnik gostilne in pivnice Stari pisker, predstavnik revije Digitalna kamera ter profesionalni fotograf.

ODLIČNI DOSEGI NA SVETOVNIH BLOGIH

Pri Starem piskru se lahko pohvalijo tudi z odličnimi dosegi preko družbenih omrežjih in blogov, njihovi promocijski klipi pa dosegajo tudi do 30 milijonov ogledov. O njih pišejo na svetovno znanih blogih kot so INSIDER, LADbible, UNILAD, 9GAG, GRILLHUNTERS INSTAGRAM, FOODCHALLENGES itd.

NEPOGREŠLJIVI NA ODPRTI KUHNI

Tradicionalne so tudi največje vrste prav pred njihovimi štanti na Odprtih kuhnah po Sloveniji.