Dogodki Promocijsko sporočilo

Subway® navdušil s svojo četrto restavracijo - tokrat v Kopru!

2. 7. 2019
Deli
Subway® navdušil s svojo četrto restavracijo - tokrat v Kopru! (foto: Subway® Press)
Subway® Press

Subway®, največja veriga restavracij na svetu, v Sloveniji uvaja nov dizajn restavracij Fresh Forward, s katerim bodo nadgradili vse vidike uporabniške izkušnje.

Subway® gostom omogoča različne možnosti izbire, od tega, kako lahko naročijo hrano in prevzamejo, do tega, kako uživajo v svojem obroku. Še vedno pa so najpomembnejše sveže sestavine in sendviči, ki si jih gostje lahko pripravijo po svojem okusu. Subway®, ki ima v Sloveniji že tri restavracije v Ljubljani, je svojo prvo z novim dizajnom odprl v Kopru. Po svojem preverjenem sistemu ponujajo tudi odlično poslovno priložnost za franšize, povprečna letna rast v isti restavraciji je 13,65 %.

Prostor, kjer se bodo gostje počutili dobro

Z novim dizajnom želijo svojim gostom ponuditi prostor, kjer se bodo dobro počutili. Drzna vizualna identiteta v kombinaciji z inovativnim notranjim dizajnom naredi prostor svetlejši in bolj moderen. V ospredju je kotiček s svežo zelenjavo, s katerim želijo še dodatno poudariti zavezanost k svežim in kakovostnim izdelkom, medtem ko osvetljen prostor z drugimi izdelki, kot so različne solate, piškoti in kruh, gostu ponuja dodatne možnosti izbire. Gostje lahko uporabljajo tudi brezplačen Wi-Fi ali si med svojim obrokom napolnijo mobilno napravo na dostopnih USB-postajah. Ves čas pa tudi iščejo priložnosti, kako se še dodatno približati svojim gostom, zato jim v Ljubljani omogočajo dostavo, ki si jo želijo vzpostaviti tudi v Kopru.

Pritegniti želijo nove poslovne partnerje

Z novim dizajnom restavracij želijo spodbuditi goste, da v restavraciji preživijo več časa, jo pogosteje obiščejo ter se vračajo. Iztok Levac, razvojni agent blagovne znamke Subway® za Slovenijo, pa dodaja: »Nenehno se osredotočamo na razvoj blagovne znamke v Sloveniji. Ponujamo odlično poslovno priložnost in se veselimo novih potencialnih franšiz, ki imajo strast do gostoljubja in hrane. V Ljubljani imamo že tri restavracije, kar nam zagotavlja dobro pokritost, medtem ko smo prvo restavracijo z novim dizajnom Fresh Forward odprli v nakupovalnem centru Planet Koper. Velik potencial vidimo tudi v drugih mestih po Sloveniji, kot so Maribor, Novo mesto, Celje, Kranj itn., ter ob avtocestnih postajališčih.«

Odlična poslovna priložnost

Franšizni sistem Subway® ponuja številne priložnosti, saj temelji na sistemu, ki deluje skoraj 55 let. Preizkušeni in enostavni postopki franšizam olajšajo vsak korak pri vodenju restavracije. Sistem je enostaven in obvladljiv za učenje, ponuja prilagodljive možnosti izbora lokacij in zahteva le nekaj naprav, kar pomeni, da se lahko implementira z izjemno zmerno naložbo. Kot je izpostavil Iztok Levac, pa so zgovorni tudi poslovni rezultati. Povprečna letna rast v isti restavraciji je 13,65 %. Prodaja je v obdobju od januarja do maja 2019 zrasla za 6 % v primerjavi z istim obdobjem minulega leta, medtem ko se je obiskanost trgovin povečala za 7,7 %.

   

O restavracijah Subway®

Gostje v več kot 100 državah imajo lahek dostop do sveže zelenjave, sendvičev in solate po naročilu na več kot 41.000 franšiznih lokacijah. Podjetje, ki sta ga ustanovila takrat še 17-letni Fred DeLuca in družinski prijatelj dr. Peter Buck, in sicer pred več kot 50 leti, je še vedno družinsko podjetje z več tisoč uporabniki franšize v nujni soseski in po vsem svetu. Subway® je registrirana blagovna znamka podjetja Subway IP Inc.