Maja Ferme: "Moški so zahtevni kupci"

12. 5. 2013 | Vir: Story
Deli

Modna oblikovalka Maja Ferme se lahko pohvali s poslovno linijo oblačil za tekstilno podjetje, športno kolekcijo, moškimi oblačili in modnimi dodatki, a še vedno najbolj uživa pri kreiranju oblačil za posebne priložnosti.

Story: Trenutno ste zaposleni predvsem z oblikovanjem poročnih in maturantskih oblek, kajne?

Res je, za nami je sezona maturantskih oblek, zdaj pa se začenjajo poroke in izdelava svilenih oblek, pisanih na kožo vsaki nevesti posebej. Najlepše je, ko s tem uresničiš ljudem majhne, a za življenjske trenutke pomembne želje. Lepo je, ko stranke odhajajo iz salona srečne, ko dobivam njihova elektronska pisma, polna zadovoljstva, njihove fotografije pa krasijo nasmejani in srečni obrazi v oblačilih, ki neredko izstopajo iz gruče. To so tisi trenutki, ko je poplačano vse tvoje delo in si srečen z njimi.

Story: Koliko takih oblek lahko kreirate hkrati?

Za vsako stranko posebej si vzamem čas. Predvsem pri izdelavi bolj zahtevnih kreacij mora biti prostor za delo posebej pripravljen, veliko je ročnega dela, ki zahteva čas in potrpežljivosti. Prav tako so za svilo, iz katere izdelujemo obleke, potrebne posebne tehnike, ki zahtevajo natančnost in umirjenost. Le tako je lahko obleka kakovostno izdelana, dama pa se lahko v njej počuti kot boginja.

Story: Koliko časa povprečno potrebujete za oblikovanje ene poročne obleke?

To je odvisno od zahtevnosti obleke. Lahko je narejena v nekaj dneh, lahko pa v nekaj tednih.

Story: Ali stranke k vam navadno pridejo z že izdelano vizijo obleke ali brez zamisli in vas prosijo za nasvet?

Kadar pridejo stranke k nam, imajo želje in pričakovanja, ki jih nato oblikujemo v najboljšo kreacijo zanje. Zato se tudi vračajo. Še posebno vesela sem, ko vidim, da stranke povedo, da so obleko večkrat nosile in jo želijo še nositi. To je zame lepa pohvala, saj so obleke brezčasne in jih lahko stranke nosijo veliko let, obenem pa so kakovostne, stranke pa se očitno v njih odlično počutijo.

Story: Prvi letošnji Fashion Week ste sicer preskočili, vas bomo lahko videli na katerem od prihajajočih?

Letos sem zaradi novih projektov in oblikovanja poročne kolekcije oblačil FW preskočila. Vsekakor pa se veselim prihodnjih in bolj tržno zasnovanih konceptov.

Story: Lani oktobra ste na tednu mode predstavili tudi nekaj moških kreacij. Se zdaj bolj posvečate tudi moški modi?

Moške obleke izdelujemo po meri predvsem za poroke in poslovne priložnosti, kar je nadvse zanimivo delo, saj zahteva poseben sistem dela, natančno izdelavo in drugačen izbor materialov. Delo z moškimi pa je spet nekaj posebnega, so zahtevni kupci, a če ti uspe, da so zadovoljni, postanejo zvesti kupci.

Story: Na lanskem FW ste predstavili tudi torbice, ki jih nosijo celo svetovne zvezde. Kakšni so vaši načrti z njimi?

Res je, našo torbico nosi največja ruska operna diva Ana Netrebko in tudi nekatere uspešne slovenske dame. S torbicami si želimo prodreti tudi na tuje trge. Trenutno so na prodaj na različnih prodajnih mestih po Sloveniji ter v našem salonu MAJA FERME na Rimski 5 v Ljubljani, kjer je potrebno predhodno naročilo na številko: +386(0)41 323 842.

Story: Katere vrste oblačil pa najraje kreirate? Poročne obleke, dnevna oblačila ...?

Oblikovala sem že zelo uspešno poslovno linijo ženskih oblačil za tekstilno podjetje, prav tako sem že oblikovala športno kolekcijo oblačil za fitnes in prosti čas, tuja mi ni niti izdelava moških oblačil in modnih dodatkov, kot so nakit, pasovi in zdaj še torbice. Ukvarjam se še z oblikovanjem potiskov in raziskovanjem vlaken. Najraje pa oblikujem oblačila za posebne priložnosti, po katerih me javnost najbolj pozna.

Story: Obstajajo kakšna pravila glede barv, ki jih lahko izberemo za poročno ali maturantsko obleko?

Poznavanje pravil je pomembno, saj jih le tako lahko presežeš, sprejmeš najboljše in ustvariš še kakšno novo, boljše. Vedno pa moraš imeti v mislih počutje sočloveka in širšo skupnost, kar velja za vse ravni v življenju.

Meta Kač za revijo Story

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o tem, zakaj mu je ušel Guinnessov rekord

Nova Story že v prodaji

Story Story 20/2013

Story Story 20/2013, od 08. 05. 2013